De Coronaperiode leert ons om te kijken en te luisteren naar wat belangrijk is in het leven.
Het leert ons om creatief, innovatief en flexibel om te gaan met de verhalen die we willen vertellen en die we door willen geven.
Juist nu, laat zien wie je bent.
Hoe gaan we met deze crisis om?
Nu is de tijd om te laten zien wie jullie als organisatie zijn. Welke visie willen jullie uitdragen? Welk verhaal willen jullie vertellen?
We denken graag mee over korte en lange termijn communicatie. We willen weten waar jullie nu behoeften aan hebben.
Jullie zijn specialisten op jullie vakgebied. En wij zijn gespecialiseerd in het maken van films.
Daarom kijken we graag samen welke vorm van productie bij uw boodschap en doelgroep past.
Hoe zorgen we voor een veilige set?
Het is onze verantwoordelijkheid om een film op een veilige manier te maken. Zo kunnen we aan de slag met een (digitale) brainstorm, een locatiebezoek, online casting en de uiteindelijke filmopnames terwijl we ons aan de maatregelen van het RIVM houden.
We houden onze crew compact, visagie zorgt voor extra maatregelen en we zorgen dat acteurs zelf hun zender om kunnen doen.
Qua techniek maken we gebruik van een remote camera systeem, waardoor de camera dicht bij de acteur kan staan en de cameraman op een veilige afstand staat.
We gaan door met het visualiseren van verhalen die belangrijk zijn. Verhalen die we willen delen met de wereld, om onszelf en anderen aan het denken te zetten.
Portfolio voorbeelden
- Customer case
- 3D animatie film
- Corporate video